miercuri, 29 ianuarie 2014

Despre emisiuni nashpa și nu numai

A devenit un obicei (destul de prost, recunosc) ca atunci când vin de la serviciu și mă așez la masa să mai "butonez" televizorul din bucatarie. Si asta se intamplă in jurul orei 17, când încep renumitele emisiuni "de audiență maximă". De două zile una dintre ele mi-a atras în mod deosebit atenția - "Acces Direct" sau "Abces in Direct" (înca nu sunt sigur). Stirea lor de senzatie - Ramona Gabor și-a inselat iubitul (!?) cu un bulgar pe un iaht ......... Adică ăstia de la Antenă găsiră iar o lătură nouă, proaspată. Păi pe cine, televizorul meu , il intereseaza o asemenea vomă. Păi cine e Ramona asta ? ? ? Este una care nu a făcut decât să-și ridice cu bucurie coada oricui era dispus să o promoveze nițel, lucru care în graiul neaoș românesc se numește curvie. Iar știrea de senzație era că fătuca iar se ..... promovează. Chiar că îți vine să vomiți.
Din păcate, în fiecare zi găsim cel puțin un exemplu pe oricare post TV, care atentează la bunul nostru simț, care demonstrează că nu suntem pentru proprietarii trusturilor TV decât niște cifre pe un grafic de audiență, care generează profit din publicitate. De aceea posturile TV sunt pline de gunoaie, pentru că au descoperit că gunoaiele (știrile de senzație) acționează direct asupra naturii noastre animalice și generează audiență. Dar ce poate nu știu mulți este că exploatarea naturii noastre primitive ne afectează sănătatea, ne tâmpește și ne transformă în devoratori de mai multe gunoaie.
Așa că depinde de noi să arătăm că asemenea emisiuni sunt sub demnitatea noastră de spectatori TV și ne trezesc repulsie.

Niciun comentariu: