luni, 5 mai 2014

Cea mai nasoala voce de la Europa FM

Am ascultat Europa FM din primele secunde de emisie. Mi-a placut mult ca post de radio si il ascult in continuare in fiecare zi. Dar din pacate nu cu aceeasi placere ca inainte. Si am un singur motiv intemeiat ... zic eu ... o voce nasoala care ma zgarie pe creieri in fiecare dimineata - vocea Monicai Anghel.
Am crezut ca sunt singurul, dar spre surprinderea mea am descoperit ca majoritatea prietenilor mei au aceeasi parere. Din pacate aparitia Monicai Anghel la radio se inscrie in trendul la moda care l-a facut pe Horia Brenciu cantaret si pe multi altii vedete peste noapte. Sa fiu clar - imi place cum canta Monica Anghel si o apreciez pentru muzica ei, dar interventiile ei la radio sunt de multe ori penibile. Sa fim seriosi, pentru a fi o prezenta la radio iti trebuie anumite calitati, pe care in mod clar Monica nu le are.
Poate este doar parerea mea si a prietenilor mei, poate este si parerea voastra. Ce ziceti propunem un sondaj de opinie celor de la Europa FM pe tema asta ?

Niciun comentariu: