vineri, 16 mai 2014

WorldVentures - "marea" afacere din turism

Datorita specificului activitatii mele din ultimii 14 ani, am stabilit legaturi cu un numar destul de mare de persoane cu initiativa. Ma refer aici atat la persoane care si-au dezvoltat afaceri clasice cat si la persoane cu experienta in activitatea de tip Network Marketing (sau MLM cum mai este cunoascuta). Si desi pe piata din Romania exista un numar foarte mare de afaceri MLM, in fiecare an, la noi in tara mai intra 4-5 astfel de afaceri despre care eu personal iau cunostinta, prin intermediul contactelor pe care mi le-am stabilit in toata tara.
La inceputul saptamanii acesteia am fost invitat, de catre o astfel de persoana cu initiativa, sa particip la o prezentare a afacerii WorldVentures, care a intrat in Romania in ultima luna. Si cum sunt curios din fire - am mers. In acea seara, la prezentare, a fost un  numar de aproximativ 30 de persoane. In linii mari aceasta companie promoveaza pachete de turism la cele mai bune preturi - spun ei. In plus, daca promovezi serviciile lor prietenilor tai - esti recompensat. Ce m-a frapat au fost castigurile relativ mari pe care le poti realiza in scurt timp. Si asta nu este bine - pentru ca magia castigului te face sa uiti de calitatea produsului oferit. Este o metoda de a distrage atentia de la produs. Asa ca eu mi-am concentrat atentia pe produs, si dupa calculele mele, am descoperit ca daca doresc sa folosesc oferta WorldVentures pentru un concediu, voi plati MAI MULT decat daca as merge prin alta agentie de turism, chiar daca WorldVentures imi garanteaza cel mai bun pret. In plus, am verificat respectiva companie pe bbb.org si am descoperit ca are "numai" 34 de plangeri privind calitatea produsului, iar in Norvegia activitatea WorldVentures a fost suspendata de autoritati, dupa o analiza atenta a activitatii acestei companii.
In orasul Craiova, aceste prezentari se fac intr-un ritm alert, asa ca mai mult ca sigur veti fi si voi invitati. Veti asista la o poveste foarte frumoasa, dar nu uitati - realitatea este alta. Si daca aveti incredere in mine, nu dati curs invitatiei lor. Va veti pastra astfel prietenii.

Gasiti aici cateva linkuri utile:
http://www.bbb.org/dallas/business-reviews/multi-level-selling-companies/worldventures-marketing-in-plano-tx-90030075/complaints
http://www.businessforhome.org/2014/02/worldventures-closed-down-in-norway-as-pyramid-game/

4 comentarii:

Anonim spunea...

http://www.businessforhome.org/2014/05/worldventures-can-continue-selling-memberships-in-norway/
putem sa o luam drept buna ce ne spui tu aici, sau putem sa facem un research singuri! :)

Anonim spunea...

Daca tot dai link spre povestea cu Norvegia, da link si despre cum guvernul norvegian le-a dat apoi unda verde.

De asemenea, da link si spre stirea prin care guvernul din Cipru i-a premiat ca au crescut PIBul cu 5%.

Si nu in ultimul rand da un search pe prietenul tau google cu urmatoarele cuvinte: world ventures ernst and young entrepreneur of the year. Sunt sigura ca una dintre cele mai mari companii de audit din lume si-ar pune stampila pe un scam :))

In rest... spor in toate!

SA spunea...

Bravo lor, daca au primit unda verde, dar asta nu inseamna ca si-au schimbat oferta, care lasa in continuare de dorit. O oferta trebuie sa fie in primul rand transparenta, iar oferta World Ventures nu este o oferta transparenta atat timp cat nu poti vedea preturile lor decat daca esti utilizator inregistrat. In plus ce garantie ai ca banii tai sunt in siguranta atat timp cat compania nu are niciun sediu in Romania si in plus nu se supune legislatiei romane, privind comercializarea pachetelor turistice? In plus, banii tai nu ii vei putea utiliza exact cum doresti. Acest lucru in Romania se numeste clauza abuziva.

B12 spunea...

de acord cu SA. Si eu am luat teapa cu world ventures.